Monday, November 7, 2011

Silakan kau ambil HATI kecilku ini Ya Tuhan,,:'(

Hai pembace belog sume. ?? moga terhibur membaca rintihan hati NAJWAHINATA ini..

SILA AMBIL HATIKU INI???? frstly.aku nk p/s kt korg sume. jgn la mudah p'pedaya dgn kata2 manis sang kumbang dikala sepi.. ini akan membinasa kn kamu. !! berhati2 lah..

Hum.aku bhgia mengnali dirimu sayang. Tp.? aku tw..kbhgiaan aku hnya dikala dirimu memerlukn..
aku xmahu kau sentuh hidup aku lg. Tp npe itu tjd.. sudah berulang kali aku cuba mengelakkn diri drimu syg. tp aku tidak berdaya. !!
Hari ini .. jika kita tidak berjmpa tdk lah aku terus lg m'igtimu. tp.aku bodoh!! bangsat!!
Bodoh dan bodoh.!! sguh menyesal wlaupun kerinduan aku terubt.. Kamu bhgia tp aku tidak..
Mlm ny kamu pergi. tp cedihnya. kamu xucap pun selamat tggl bt aku disini. ape erti sume tu hah???aku kcwa dgn skp mu ini. t'rsa kebodohan aku m'buak3..hum. SANGGUP !!
Air mata ku tiba3 mengalir dikala mendpt tahu kamu dlm perjlann pergi.. cedih!! terlalu cedih. sikapmu pada ku buat2 acuh xacuh! Arghhhhhhh.. terus mengalir dan mengalir..Hanya sekeping sms y kamu tgglkn.. "MAAF. SAYA TAK SEMPAT NAK SMS AWK.". alasan y xckp bt aku terima. BODOH aku..m'yayangi seorg lelaki spt mu! Arghh.. sudh buntu m'mikirkn semua ini.
Aku tahu ape laa sgt diriku ini..xperlu di hargai.:(
Andai kamu tahu isi hatiku terhadap mu adakah kamu spt ini ?? Adakah kamu akn permainkn hatiku ini. kamu coba m'yentuh hatiku. p kamu xtahu m'jgnya dgn baik. hum. NASIB aku..
Tuhan.aku mohon padamu. ambil lah hati dan pasaan aku ini supaya aku tidak dpt m'yayangi mna3 insan lain kcuali diri nya,biar pon dy tidak m'yygi dan mcintai aku spt mana diriku.
aku tidak mahu persaan ini berbelah bhgi YA ALLAH. biarkan ia sndirian tidak kira dikala malam atau siang. YA ALLAH. susahnya dia menerima cinta hambamu ini. tidak cukup matangkah hambamu ini untuknya..Biarkan engkau sahaja y mengetahui semua nya y berlaku pada diriku di masa akan datang. Hanya padamu aku berserah.. aku mohon kurangkan rasa cinta , kasih ,dan  sayang , pada mana2 lelaki.dan bukalah pintu hatiku padanya sehggalah pada masa y sesuai. Aku tak ingn memilki hati kecil ini lg. kerna ia tak pernah di hargai oleh sang kumbang.Aku amat memerlukan itu. Buang lah ia dri hatiku..SUPAYA APE Y TERJADI DPT AKU JADIKAN PENGALAMAN DIMASA AKAN DTG..:(





































No comments:

Post a Comment

lepas view.pas korang follow ok??bye